2009. július 5., vasárnap

A titokszoba ajtaja kinyílik- da-da-da-DÁÁÁM
























Helló Boszik!!!!

Ez volt az én féléves titkom, amit most megosztok veletek. Súlyos gyöngyitisz fertőzést kaptam 2008 decemberében és gyógyíthatatlan vagyok, sőt nem is akarok kigyógyulni belőle. Egyre jobban bele ásom magam a gyöngyök világába és be kell vallanom nagyon élvezem, kikapcsol, ellazít, szórakoztat és persze gyönyörködtet a szebbnél-szebb ékszer. Mivel a Főnin kívül nem igen láttam rajtatok gyöngyös ékszert, ezért úgy gondoltam egy olyan valamit kell adnom ,amit mindenki használ, ezért esett a választásom kulcstartóra. Elkészítettem 6 db-ot, különböző nyárias, bolondos színekben, aminek a fotóját itt láthatjátok. Lehet választani. Nagyon ügyesek voltatok, mert szerintem, ha nem tagadok akkor már ki is találtátok volna, vagy ki is találtátok. Azért nem volt olyan nehéz dolgotok, mert néha nem bírtam ki, hogy fel ne vegyem az ékszereket, amit készítek, pedig visszafogtam magam.

A titok megoldódott, mindenkinek nagy szeretettel adom az általam elkészített kulcstartót.


Puszi: Erga

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nagyon kedves kis levél! Sok ilyen kolléganő kellene, mint Te :)) Milyen volt a reakció?

Lerika írta...

Meleg gesztus tőled, mindenkinek ilyen kolleganőt, barátot kívánok!!!!