2009. december 29., kedd

Narancsos Seherezádé vagy lehet.....

..., hogy szín tévesztő vagyok???
Ez az ékszer a kolléganőm édesanyjának készült, kaptam irány mutatást a színekben és ezek között volt a narancssárga is, amíg fűztem annak láttam ezt a gyöngyöt sőt még most is annak látom, de mikor kész lett a kolléganőm azt mondta, hogy ez piros. Félnapomba telt ,hogy megmerjem kérdezni, hogy szereti-e az anyukája a pirosat. Hál istennek szerette és már oda is adta Neki, azt a visszacsatolást kaptam, hogy tetszett.
Szavazásra bocsájtom narancs vagy piros!!!


16 megjegyzés:

Évi írta...

Nagyon szép!!Szerintem tökéletes narancs!!!!!

Cheeks írta...

Szia!

Most is nagyon szépet készítettél, mint mindíg :)
És nekem narancs színe van (bologatós szmájli)

Ilona írta...

A fotó alapján én is a narancsra szavazok, különben nagyon szép lett.

BéKata írta...

Gyönyörű lett, és szerintem narancsos-piros, pont félúton. De ez így tökéletes, ahogy van!!!!

Ibolya írta...

Abszolút narancs, és gyönyörű!!!!!

a. írta...

Hát ez narancs....és nagyon szép!!
Puszi

Dóra írta...

Így hajnalban, két korty kávé után nekem narancs :)
Meg egyébként is :)Szépséges!

BOLDOG ÚJ ÉVET! Puszi

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Nálam is narancs :)

Unknown írta...

A képen nagyon szép narancssárga, de élőben azért sokkal inkább a pirosra hasonlít...... :-) olyan korál-piros színe van

Tímel írta...

Kép alapján narancs sárga.Akkor valószínűleg élőben is :)
Annyira nagyon jó lett, engem nem is érdekelne a pontos szín, csak az, hogy a csuklómon legyen :):):)

LUJZA Gyöngyei írta...

Bár nem színem a narancs (szerintem is az), de ez ebben az összállításban gyönyörűséges... :) Alíz

Ági mama írta...

Én is narancsnak látom, egyébként teljesen mindegy mert a lényeg, hogy gyönyörű!!!

Orsi írta...

Gyönyörű és...narancs! :)

Magdi írta...

Elsősorban gyönyörű mint minden ékszered! Én is inkább a narancs szint mondanám rá!

POÉ írta...

Szerintem is narancs , de ha szereti a pirosat akkor szerintem az a lényeg ,hogy csodaszép ez a szetted !!!
Látogass meg, van egy meglepim !

Unknown írta...

No Erga ez egyszerűen tűzszinű. Fireopal swarik, igaz? A tűz meg narancs is meg piros is. Kinek milyen. Ki hogy szereti. Mindenesetre szép szett, hallod...