2010. július 18., vasárnap

A heti ajándék eső

Cserebere
- fogalmam sincs, hogy sikerült ilyen rossz képet csinálnom a fánkocskáról, de ez már így marad, ha szép képet akartok róla látni,akkor megtekinthető itt



A héten mindenféle szépséges ajándékot kaptam. Kezdődött ugye a Maradéktalanul játék nyereménnyel, amit lentebb már megmutattam.Timeltől kaptam egy nyakláncot,amit elcsereberéltünk egy én általam készített fánkra. Rékánál is jártunk Timivel a héten,ott pedig ezt a gyönyörű gyűrűt kaptam. Ajándék szempontjából ilyen termékeny volt a hetem. Nagyon tetszenek az új ékszereim.

5 megjegyzés:

Tímel írta...

De jól néznek ki így együtt :)
Ez egy eredményes hét volt :)
Még csigalépcsőt is megtanultál horgolni :):):)

Edit írta...

Nagyon szépek! A fánk egyszerűen csodálatos, isteni színei vannak!

Unknown írta...

Nagyon szép, szívesen viselném.
Andi Nagyrábéról

Orsii írta...

húúú...de gyönyörűek. énis szeretnék ilyet.... ^^

Orsii írta...

ja és a versenyre jelentkeztem, e-mail cím: orsolya3@citromail.hu
blog: http://www.azeletem3.blogspot.com/