2010. augusztus 10., kedd

Maradéktalanul játék!!!

Ez a hónap a játékról szól. Krisztánál én nyertem meg múlt hónapban a maradéktalanul játékot, melynek kezdeményezője Timel volt.
Én a Granada medált készítettem el,amit memoria drótra tettem. Azért ami benne található gyöngy nem mind maradék, csak nagyon régóta várták a helyüket, hogy hová is kerüljenek, ilyen benne a Rivoli és tekla, illetve a többi pedig maradék valamelyik ékszerem után.

Szabályok:
1. Jelentkezni komment formájában lehet.
2. Sorsolás útján aki megnyeri az ékszert, az vállalja, hogy ő is készít maradék gyöngyből valamit, és 1 hónapon belül meghirdeti a játékot.
3. Csak akkor tedd ki ezt a felhívást a blogodban, ha úgy érzed,jó ha sok ember játszik :)

Jelentkezési határidő: 2010. augusztus 24. 23 óra 59 perc
Sorsolás: 2010. augusztus 25-én

Minta: Sabina Lippert/Granada



30 megjegyzés:

Márticska írta...

Ez csoda szép medál! Ilyen nekem is kell. Gyönyörű színeket választottál.

Kiss Antalné írta...

Nagyo-nagyon széép!

Cseresznyevirág írta...

Ez fantasztikusan szép lett Erga! :-) Gratulálok! És jelentkezem a játékra, nagyon vágyom erre a szépségre! :-)

Gabriella írta...

Ez meseszép! Ez a minta is nagyon tetszik és a színei is nagyon jók! Szeretnék én is játszani!

Tímel írta...

Van szíved ezt kisorsolni ??
Hát jó ! Nekem padig van szívem jelentkezni érte :)

Cheeks írta...

Én, én, én szeretném megnyerni!!!! :)

Adrienn írta...

Szuper lett! Én is szívesen beállok a játékba!

Darányi Katalin írta...

Én is szívesen beszálllok,annyi a maradék gyöngyöm....

Babra írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
estibogar írta...

Csodaszép lett...èn nem vagyok nagy gyöngyös...de szép dolgaitok vannak....

POÉ írta...

Gyönyörű szép , ezt nekem találtad ki !!!!

norono írta...

Hűűű de szép lett!Bár én is tudnék maradékból ilyen szépet alkotni! De szívesen megpróbálnám és örömmel jelentkezem a játékra!

Andrea írta...

Csudaszép lett! Szívesen viselném én is. Szeretnék jelentkezni a játékra.

Ency írta...

Csodaszép medál:) Szívesen hordanám...

Ilona írta...

Mese szép lett, persze, hogy szeretném megnyerni és maradékból alkotni!

kandy írta...

Hú, de szép!

Angyal Erika írta...

Nagyon szép!! Örülnék, ha lenne nekem is egy Granadám:)

bemese71 írta...

Én is nagyon örülnék neki, ezek a színek... Gyönyörű!!

Marijja írta...

Mese szép...gratulálok!

Ibolya írta...

Juj de gyönyörűűű!:) Ilyen medált én nem tudok fűzni, de a maradékokból való fűzést szívesen bevállalom! Szeretném megnyerni a szépséges medálodat, úgyhogy örömmel jelentkezem a játékra!:)

Berjo írta...

Persze, hogy jövök én is játszani. Hátha itt szerencsém lesz! Nagyon örülnék neki!!!

Tímea írta...

Én is jövök játszani!! :)))

Marilla írta...

Nem hagyhatom ki mert mesésen szép lett a granadád .Szivesen játszanék én is .

Ládikó írta...

Nagyon szuper lett, jelentkezem én is a játékra. :-)

Panka írta...

Én is, én is!!!
Szépek a színei...

Krisztina írta...

Hm... Csodaszép. Szeretném - mint mindenki más aki hsz-t írt.

Mano írta...

Jujj, ezért újra én is beszállok!!!!
Mivel úgyis mindig van maradékom :DD

Fadas de Luz írta...

Seu blog é lindo!Parabéns.
Beijos do Brasil

kirszti írta...

Fú, nagyon tetszenek a színei, beszállok én is, hátha szerencsém lesz :) maradék meg persze mindig van és csak gyűűűűlik...

Erga írta...

Kedves Lányok!
Köszönöm szépen a jelentkezést, nagyon örülök, hogy ilyen sokan összejöttetek. Hamarosan kisorsolom a szerencsés nyertest.