2010. szeptember 11., szombat

Cserebere Geszterrel



Véletlenül találtam egyszer Eszter,(akinek blogja Geszter)blogjára. Első pillantásra megtetszettek a csodálatos ékszerei és rögtön meghívtam csereberére. Nagyon örültem mikor elfogadta az ajánlatomat, hogy én fűzök Neki egy ékszert, Ő meg készít nekem egy csodás drótos nyakláncot. Sokat leveleztünk ez ügyben, mert Eszter is olyan, mint én, hogy valami nagyon szépet szeretett volna Nekem készíteni, hát sikerült Neki, íme megmutatom Nektek is. Szerintem fantasztikusan gyönyörű és sokat fogom hordani.
Köszönöm,drága Eszterem és ígérem igyekszem és hamarosan küldöm a Te ékszeredet is.

5 megjegyzés:

ekszerlada írta...

Jaj de gyönyörű!!!
Olyan kis finom,egyszerű,de nagyon ütős szerintem!!!Simán elfogadnám én is!!!
Használd egészséggel:)

Magdi írta...

Nagyon tetszetős kis ékszer! A türkiz nekem is a gyengém. Viseld egészséggel!

Ládikó írta...

Gyönyörű ékszer, viseld egészséggel. :-)

LUJZA Gyöngyei írta...

Már Eszternél megcsodáltam a szépséges medálodat! :) Szerintem biztosan imádni fogod. :) Valami hasonlót készített nekem is Eszter a saját ásványomból nyáron és mondanom sem kell, hogy mennyire szeretem... :) Viseld sok-sok szeretettel! :) Alíz

Kiss Antalné írta...

Csodaszép! Viseld egészséggel!