2010. október 11., hétfő

Gyöngyzug játék




Cseresznyevirág megkapta ma az ajándékaimat, ezért már itt is megmutathatom. Én meg kaptam tőle levelet és úgy érzem, hogy sikerült örömet szerezni Neki. És ez olyan jó.
Arról szólt a játék, sorsolás után kaptál egy adatlapot, hogy kinek készítesz ajándékot,ami áll egy ékszerből, egy saját készítésű képeslapból, és a partnered horoszkópjához illő dolgot vásárolsz, készítesz. Az adatlapon fontos információk voltak a társadról, színek , stílus, horoszkóp stb. Persze, hogy izgi legyen senki nem tudta, hogy kitől fog ajándékot kapni. Nekem ezt sikerült összehoznom, Veronikának.
1; Geranium medál /a mintát Simone köszönöm.
2; A kulcstartó a félig vásárolt, félig készítettem, szüzet vettem és a köveket én fűzögettem, ami citrin és ha jól tájékozódtam összekapcsolható a szűz csillagjeggyel.
3; A képeslap pedig sokban köszönhető Timel barátnőmnek, mert az én kézügyességem a 0 alatt van (hát jó a cikk-cakk ollóval én is vágtam rajta egy kicsit.
4; A kis álomcsapda pedig olyan helyes és olyan jól belefért a kulcstartó és nem szeretném,ha Veronikának rossz álmai lennének, ezért ezzel eltudja űzni.
„A jó álmok átjutnak a nyíláson, a rossz álmok viszont csapdába esnek a hálóban, s elvésznek a hajnal fényében.

7 megjegyzés:

Kat_G írta...

Divine médal!!

Tímel írta...

Remek ajándékok egytől egyig!
Kézügyességed pedig van...hát ki fűzi azokat a csodákat Szép Hölgy???!!!

Cseresznyevirág írta...

Nagyon nagyon köszönöm a sok szép ajándékot! Imádom őket! :-)

Panka gyöngye írta...

Gyönyörű ajándékot állítottál össze!

LUJZA Gyöngyei írta...

Tökéletes lett a kulcstartó is! Ügyesen összekapcsoltad az ásványokat és a szűz csillagjegyet! (Élőben már láttam a többi szépséget is, biztosan örült neki az ajándékozott, mert szuper munka a medál is, az álomcsapda pedig nagyon kedves ötlet!) :) Alíz

Geszter írta...

Egyszerűen ennél ötletesebb, figyelmesebb ajándékot nem is lehet kívánni! Gratulálok, tényleg szuper ajándék mindegyik!

POÉ írta...

Nagyon izléses kis csomagot készítettél/még ha segítséggel is /!!:-))