2011. május 24., kedd

Elmaradás III. - Óra



Ennek az órának a karkötő részét is már régebben fűztem, az óra már nagyon-nagyon régen meg volt és mire megfűztem a karkötőt hozzá, az óra feladta.:-((((
A színeket lehet jobban is megválogathattam volna, mert így a fotón nem igazán jól látható a minta, az ezüst, a hematit és a kristály szín egy kicsit összemosódik. Mikor kész lettem megkérdeztem a Párom véleményét: "..., hát anya ez olyan zakotaság" ( ezt, az összevisszaságra mondja). Nekem azért tetszik, akár milyen zakotaság is, és még így is felveszem, hogy az óra nem működik. :-))))

8 megjegyzés:

Vervian írta...

Nekem kimondottan bejön a "zakotasága". :-D Ettől olyan egyedi. Simán hordható karkötőként, még ha az óra nem is jár. (Azért naponta kétszer mutatja a pontos időt.:-D )

MickTaylor írta...

Sok gyári óránál dizájnosabb! :)
Ja,hogy nem jár! :)
Pedig egy óránál,az nem hátrány! :)
De teljesen jogos,karkötőnek kell álcázni! :)
Mert annak nagyon szép!

Unknown írta...

Nekem nagyon tetszik! Gyönyörűen illeszkednek a színek és a forma az órához. Tökéletes darab, gratulálok!

Ládikó írta...

Kedves Erga! Régen jártam nálad, gratulálok a sok szép alkotáshoz. Gyönyörű mind egytől-egyig. :) Puszi

Tímel írta...

Szerintem is jó darab lett:)

Unknown írta...

Nekem nagyon tetszik,a szíjrész fantasztikus!!! Nem lehet, hogy csak elemet kell cserélni az órában?(Nálam ez már egy csomó óránál megtörtént a szíj elkészültére)

Mézesmama írta...

Én is viselmém...már rég nem érdekel hány óra!!!!!

Marta írta...

Ez aztán egy igazán pazar darab lett! Gratula!