2010. április 12., hétfő

Díj Aliztól


Ez én lennék, ami a díjon áll, nem is tudtam róla, miért nem szóltatok már korábban???:-)))
Ezt a helyes díjat Aliztól kaptam! Nagyon szépen köszönöm, nagyon örülök és hálás vagyok, ha ezt gondolod rólam és így a fárasztó nap után jól esett, feldobta egy kicsit az estémet:)
A játékszabályok:
1. Ha valaki adja én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akinek továbbadom a díjat.
5. Kitöltöm a tesztet.
Név: Erika
Lakhely: Budapest
Születési hely:Kunhegyes
Magasság: 164 cm
Névnap: Augusztus 31.
Foglalkozás: Banki tanácsadó
Testvérek: 2 nővérke
Anyanyelv: Magyar
Beszélt nyelvek: :-((( nincs
Gyűjtemény: nem igazán gyűjtök dolgokat, de szeretem ha sok gyöngy van a dobozaimban
Kedvencek: autóvezetés, biciklizés, olvasás, gyöngy,gyöngy, gyöngy
Cipőméret: 38, de néha megnő 39-es re
Zsebpénz: nálunk én vagyok a pénzügyminiszter, így zsebpénzem nincs, de ha valahonnan még is akad,azért gyöngyöt veszek
Álom: családi ház Pest környéki kis faluban, a kertjében a nagy diófa alatt fűzni reggeltől-estig, mikor megunom elutazni mindenfelé a családommal világot látni
Háziállatok: jelenleg nincs és míg panelban lakom nem is igen lesz,volt régebben egy tengerimalacunk, rendes becsületes neve Ubul, de sajnos nagyon hamar elpusztult, családomat eléggé megviselte,így úgy döntöttünk nem is lesz. Majd a kertes házban lesz kutyus.
8. Megnevezem, hogy kitől kaptam a díjat és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba: Aliz
Akiknek pedig én adnám tovább a díjat:
Békata Timel Réka Albert Ildikó Reni
Ági mama

4 megjegyzés:

ekszerlada írta...

Kosziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))))))

LUJZA Gyöngyei írta...

Örülök, hogy örömöt szereztem ezzel a díjjal Neked! És igen, valóban azt gondolom, hogy nagyon kreatív vagy, szeretem a stílusodat! :) Alíz

Cheeks írta...

Nagyon köszönöm :)))))
pussz :))))

Reni írta...

Köszönöm szépen!