2010. április 18., vasárnap

Lindy




Készül hozzá karkötő is, nem azért, hogy szett legyen, hanem inkább a horgolás gyakorlása miatt, mert van mit rajta javítgatni, ez látszik a fotón is. Nem igazán horgoltam még csak törököt, de nagyon szerettem csinálni, így lesz folytatása. A nevét pedig a párom jelenleg olvasott könyvének, 58. oldalának 7. sorában található névről kaptam, amit Bogikám választott,csak úgy bemondásra. Teljes volt az ötlettelenség névadás ügyileg nálam.

Medál mintája: Vezsuzsi bronzvirágja alapján

21 megjegyzés:

Tímel írta...

Gyönyörű lett!!! Nagyon tetszik ! Talán még hordani is tudnám :)

Méri írta...

Nagyon szép lett, a medál is nagyon tetszik.

ekszerlada írta...

Nekem is egyre jobban tetszenek ezek a horgolt dolgok.Egyszer Láttam Nayg Zsuszitól egy tanyanapon,de már nem emlékszem pontosan,hogy is csinálta!Szép lett!Még több ilyet!

Máté írta...

Erga! Tényleg született tehetség vagy, nagyon szép lett. Gratulálok! Tetszik a csapatmunka! Üdv a családnak :)

Cheeks írta...

Nagyon szépséges lett, gratulálok :)

Teca írta...

Fantasztikusan jóóóóóóóóóóóóó!

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Gyönyörűszép!!!

Reni írta...

Micsoda lánc! Nagyon ügyes vagy!!!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

PAZAAAAAAR!!!

Dóra írta...

Szuper! És olyan Ergás :)
Gratulálok és várom a szettet :)

LUJZA Gyöngyei írta...

De brutál jó lett! A medál is és a horgolásod is! :) Alíz

Tímea írta...

Álomszép!!!!
Nagyon tetszik!!!

Fákó.Orsi írta...

Nekem tetszik, és a horgolás is nagyon szép!

POÉ írta...

Nagyon szép lett , a medál is igen eredeti !

Kriszta írta...

Nagyon szép!!!!

Ági mama írta...

Csodálatos lett!! Gratulálok!!

Edit írta...

Nagyon-nagyon tetszik!! A horgolási is szuper!!

Monessa írta...

Szuper jó lett! Gratulálok!:)

Ibolya írta...

Szerintem nagyon jó a neve!:))
gyönyörű a horgolásod és csodaszép, különleges a medál! szuper!:)

Kritti írta...

Nagyon-nagyon gyönyörű!!!! Gratulálok!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

ÓÓÓÓ! Fantasztikus! Annyira gyönyörű, hogy elállt a lélegzetem is! Imádom! :)
Gratulálok!