2010. december 14., kedd

Karácsonyi adok-kapok ajándékom megérkezett


Timel játékában Izabellát sorsolta nekem a véletlen és az én Timi barátnőm. Ezeket a gyönyörű karácsonyi díszeket horgolta és kötötte nekem Iza, ami nagyon tetszik. Én nem tudok horgolni, így kifejezetten örültem ennek a stílusú ajándéknak.Nézzétek azokat a kis kötött zoknikat, hát nem édesek, na és az angyalka az is nagyon szép, de a többi is arra utal, hogy Izabella nagyon tehetséges és kreatív. Nézzetek be a blogjába (itt: Fonalas kreatívkodásaim) a kisfiának is olyan helyes dolgokat készít, még játék állatkákat is.
Nagyon köszönöm Izabella, hogy elkészítetted ezeket az ötletes, helyeske ajándékokat.
Timelnek még mindig köszönet, hogy részt vehettem a játékban, végig izgultam az egészet.

7 megjegyzés:

ekszerlada írta...

Nahát,ezektől elolvadtam:))Tényleg gyönyörűek és imádnivaló kis zoknicskák:))Lehet jövőre kötök,vagy horgolok magamnak:)))De ha akarod,neked is:))))
NA most a lábunkravalót értettem :)
Biztos jó meleg lehet:))

Magdi írta...

De szuper ajándékok!! Mind egytől egyig annyira aranyos!

Csapó Krisztina írta...

Csodaszép ajándékokat kaptál!!! Profi munka egytől egyig mind!!!!!! :-)

Iza írta...

Kedves Erga, nagyon örülök hogy tetszenek az ajándékaim. A visszajelzések alapján a kis zoknicska sokakat levett a lábáról, akárcsak az angyalka is. :)

Tímel írta...

A kis zoknin nekem is a szívem csücskei :)

Ergám, köszönöm, hogy jöttél velünk játszani:)

Cimbilimbi írta...

Mennyi minden szépséget kaptál! Csudajók, egytől-egyig!

horimarika írta...

Azok a kis zoknik! Annyira édesek! És ami rajtuk van, az fülbevaló? Szuper!