2010. december 8., szerda

Karácsonyi adok-kapok!!!






Most kaptam a választ, hogy az én ajándékom is célba ért, ma. Az ajándék célja Ildina volt, aki zöldből és ezüstből szeretett volna ajándékot kapni. Készítettem Neki egy láncot, egy könyvjelzőt és egy mécses gyűrűt. Ildikó azt írta, hogy tetszenek Neki az ajándékok, aminek nagyon örülök, mert izgultam ám nagyon. Nézegettem sokáig a blogját és gondolkodtam, hogy mit is fűzzek neki, egyedül a könyvjelzőról gondoltam, hogy bejön, mert azt láttam a blogjában, hogy nagyon szeret olvasni.
Ildikó használd egészséggel az ajándékokat!

Timelnek nagyon köszönöm, hogy játszhattam, köszönöm neki a sok munkát amit a játék levezetésére áldozott. Én még izgatottan várom az ajándékomat, de előbb - utóbb biztos megérkezik.

Mintákat nagyon köszönöm:
Timel/bogyó
Réka/mécses gyűrű
Sabina Lippert Granadája alapján /nyaklánc

11 megjegyzés:

Tímel írta...

Jajj de jóóó, hogy odaért:) Még jobb, hogy örül neki. Olyan szépek:)) Jó volt látni élőben is:)

Köszönöm, hogy játszottál velünk!!

Cimbilimbi írta...

Gyönyörűségeket készítettél, nagyon szerencsés Ildina! Az a nyaklánc valami csuda!

Káli Gopika írta...

Húúú, csodás ajándék!!!(:-)

Ildina írta...

Köszönöm szépen az ajándékokat. Gyönyörűek nagyon :)

Kritti írta...

Micsoda szépségeket alkottál!
El is hiszem, hogy örül nekik Ildina!

Kaccat írta...

Nagyon szépeket készítettél!
a lánc, az valami csoda, de a könyvjelző is remek ajándék! Milyen jó lehet olvasás közben büyürgetni!
(de lehet, hogy ez csak az én szokásom :D)

Vervian írta...

Gyönyörű ajándékokat készítettél! Imádom a zöldet. :-)

Geszter írta...

Mesésen álomszép, egyszerűen varázslatos. Tökéletes munka; felemelő érzés lehet viselni és nézegetni élőben ezeket a gyöngycsodákat:-) Gratulálok!

Ági mama írta...

Ó! de csodálatos ajándékok!!!

Cseresznyevirág írta...

Ismét fantasztikus ajándékokat készítettél Erika :-)!

Csapó Krisztina írta...

Csodaszép kollekció!!! :-)