2009. június 7., vasárnap

Áprilisban is sok mindent fűztem


Ogalala karkötő, nagyobb gyöngyből készült mint a minta, biztos azért nem az igazi.

Egy gyors kis fülbevaló, csak úgy magamnak.

Kell még a romantika, ezért készült ez a "piros-dögös" nagyon csajos karkötő. Imádom ezt a színt, de szerintem én soha nem venném fel, nem a stílusom. Szilvi, drága főnöknőm, neked ez biztos bejön, ha majd felfedem a titkom (hamarosan), hogy mit csinálok én január óta, majd kérek véleményt. :-)





Áprilisban egy kicsit romantikáztam, készítettem egy romantika karkötőt, erre azért vagyok különösen büszke, mert ez volt az első amit egyedül mintából készítettem. Azt tudni kell rólam, hogy elég nehezen olvasom a mintát, de remélem lassan ez is változik.



Az első Cristo medál, de nem az utolsó.




Ezt a fekete - ezüst szettet kedvelem hordani is.

Nincsenek megjegyzések: