2009. június 9., kedd

Májusban is sok ékszert készítettem...

Blin Ring - nagyon szerettem fűzni.

Nem is járok horgászni és ládikám sincs. Hi hi hi .......

Ó milyen meglepő! Mit fűztem?: gyűrűt. Ezzel a gyűrűvel egy baj van, még pedig, hogy a gyöngyös dobozomat összekevertem a horgász ládikámmal és a szép kis rózsaszín bicon gyöngyből kivilágít a zöld damil, de nem baj nekem tetszik. Egyik kedvencem imádom hordani.



Imádom az ilyen nagy gyűrűket, nálam a lényeg minél feltűnőbb legyen. Nem tudom miért ez a vonzódás a nagy gyűrűkhöz, csak azt tudom, hogy még sokat akarok belőle fűzni. Kerek gyűrű, ovális gyűrű, kocka gyűrű, swari gyűrű...............stb. (mint Gombóc Artúr a csokival)





Először a karkötőt készítettem, majd maradt gyöngyöm és gondoltam, hogy egy gyűrű is jó lenne hozzá. A gyűrű a DeEva oldalán talált minta - köszi Vica.




Flower Power - ez már a második próbálkozásom, hááááááát nem tökéletes, de egy kislánynak nagyon tetszett ez is, így megkapta. Kérdeznétek, hogy az elsővel mi újság, hever a gyöngyös dobozomban és várja hogy ollót kapjon. No, de majd a harmadik, én már sejtem, hogy sikerült.

Nincsenek megjegyzések: