2009. június 18., csütörtök

Ezt a díjat kaptam Marta Coimbrától


Ezt a díjat a héten kaptam Marta Coimbra-tól , amit nagyon köszönök Neki. Teljesen meglepett engem ez a díj, mivel nem olyan régen hoztam létre ezt a blogot és még most próbálok kiigazodni rajta, ismerkedni vele és csinosítgatni. Ez még nem a végleges állapota.
Thank you very much Marta!!!


Számomra nem rég felfedezett szép blogok, amiből rengeteg van, 15 -nek tovább adom a díjat, hogy kik Ők? lsd. oldalt a kép alatt.
Nagy öröm és megtiszteltetés számomra, hogy ezeknek a kreatív, szebbnél-szebb ékszereket készítő lányoknak én adhatom oda ezt a díjat.

Blog díj szabály:

1, a díjat rakd ki a blogodba,
2, akitől kaptad annak a linkjét tedd alá,
3, majd válassz ki 15 blogot,amelyik elnyerte a tetszésedet és add át neki a díjat, a blogodban ne feledd kirakni a linkjét annak akinek tovább adod,
4, értesítsd őket, hogy díjat kaptak Tőled.

Nincsenek megjegyzések: